fredag 2 oktober 2009

Nytt försök..

skrev ett långt inlägg häromdan med bilder och grejer...men allt försvann..så nu har jag blogg protesterat i två dagar..men nu har jag slutat sura och gör ett nytt försök.
Jo Vi hade en kanon dag vid strömmen Oliver och jag i tisdags, gick runt strömmen och matade änderna., Eller Jag matade änderna och Oliver åt upp sina brödbitar själv.
Efter det vandrade vi hem till Sussie och Cornelia, lekte en sväng i på deras gård innan dom kom hem, sen gick vi in och värmde oss med lite kaffe. Trevligt att ses igen då det var ett tag sen vi sågs! även om sussie (och Hector) är en FISPROPP.
Idag har vi myst med mamma på busfabriken och handlat lite vinterkläder, en kanondag!

Härligt vid strömmen
MITT bröd, inte ändernas..
Fikapaus
Se upp där nere...
..nu kommer jag!!
Bus Cornelia
Cornelias leksaker var mycket roligare än Olivers där hemma..men C ville helst ha dom för sig själv ;)
...men pratade nallen var dock lite otäck...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Cornelia kan man allt kalla Busig hahaha =) vad söt han är Oliver, väldigt lika sin pappa men han har endå lite Linda i sig med tycker jag allt :D

Anonym sa...

Fispropp hahahaha, missa det totalt, fan va kul :D Jag kissar på mig!!!!