tisdag 20 oktober 2009

Det ...

...gick kanon på De Geer! det var jättekul och Jag har nog ändrat uppfattning om The real group, en del låtar var riktigt bra, och dom var väldigt trevliga.
Annars har jag inte gjort så mycket, var hos Malin och Didde igår och gick en lång promenad. Idag har jag mest tittat på regnet inifrån. En liten sväng på stan med Sussa blev det, inhandlade lite fina grejer till Oliver för barnbidraget, fyndade en skjorta och T-shirt och ett par byxor för 100 spänn! (ser du Mia, takterna sitter i ;)) Och sen hittade jag ett bra haklappsförkläde, har funderat på det länge, men nu när han "äter" själv...behövs det verkligen....

Redo för jobb.....

...då är det vissa som har det bra....MUTOR kallas det!
Mmm så gott och härligt det är med kladd...
Idag blev det lite Bollibompa mys framför tv, bara oliver och jag...


..måste bara bjuda på en bonusbild...Jimmy lekte med Oliver och skulle bara "vila" lite...såhär sov han i en halvtimma kan jag meddela...

1 kommentar:

Älskade ängel sa...

Ville bara skriva baby vad snygg du är .... Och jag hoppas du köpte haklappen till Jimmy, för det brukar ju behövas :)

Puss på rumpan