torsdag 29 oktober 2009

Nu var ..

....det länge sen jag skrev ser jag. Har haft tråkigt TRÅKIGT när det varit sånt grått skitväder ett tag, så det har inte funnits så mycket att skriva om. Men nu har ju solen i alla fall tittat fram i ett par dagar och så blir ju humöret genast bättre.
Har inte haft någon som helst energi..och känt mig nere ett tag... men i måndags var jag på massage hos en dam som jobbar lite med healing och sådant .. Det var skit häftigt! hon berättade precis hur jag kände mig, utan att jag sagt något! Hon pratade om mitt jobb och massa sådant som hon omöjligt skulle kunnat gissa sig till! Sen körde hon lite healing och grejer, och jag kände mig verkligen som en ny människa, energin har kommit tillbaka så smått och jag känner mig framför allt mycket gladare. Häftigt! det blir flera besök dit kan jag lova!
Igår var det lite festligheter med jobbet, vi var ute och käkade mycket god mat och sedan var vi bjudna av Norrköpings kommun på Konsert med Peter Johansson och Matilda. En mysig och trevlig kväll blev det, skönt att få komma ut lite själv!
Dags för silverkursen ikväll igen, har gjort lite mer grejer, men det vill jag inte lägga ut för det är hemligheter än så länge ;)Men lite bilder från våra lokaler kan det bli!
Puss på er

Här sitter vi och Jobbar
Slip rummet


Fikarummet
Linda sågar...(jätte tråkigt)

Björn löder

Inga kommentarer: