tisdag 6 oktober 2009

Höst..

..i luften på riktigt nu...men vi har ändå haft en härlig helg. I lördags åkte jag och Oliver till mamma och pappa, där åt vi god mat och avslutade med lite kräftor, sååå gott det är..synd att det är så kort tid om året man äter kräftor. I söndags tog vi en skön promenad innan mor och far begav sig av till flygplatsen och vidare mot rhodos....jag är inte ett dugg avundsjuk..27 grader har dom haft..verkar jobbigt tycker jag....
Igår gick vi en promenad igen runt strömmen med Moa och Siri, det var väldigt vacker där nu med alla gula löv och solen sken så det var riktigt skönt!
Idag har jag tänkt att jag ska åka och hälsa på min mormor och morfar, och har vi tur får vi mormors berömda mjölk makaroner!!!

Kommer Oliver bli lika MC D galen som pappa kanske...tiggde som tusan när pappa åt i alla fall...
Söndagsmys framför tvn...

...sen somnade han gott hos pappa...
Morgon tandborstningen. (iklädd en dress som jag sydde i sy slöjden i 9(!) an, trodde väl aldrig då att den dagen skulle komma då MITT barn använde den, lite häftigt )
Senaste alstret från silverkursen, fick användning av en Pyrit sten som jag köpte på alternativ mässan en gång, gjorde en silver ram till den och en hamrad halsring. SÅ KUL DET ÄR!!

Inga kommentarer: