söndag 18 oktober 2009

Idag...

...blir det lite jobb faktiskt! Har fått en förfrågan av Sussa, som fixade jobbet på Gästabudet, om jag ville jobba på De Geer och sälja skivor åt The real group som har konsert där ikväll. Självklart ville jag det! Hoppas jag reder ut det bara! men det ska nog lösa sig ;) skriver mer i morgon när jag vet om jag redde ut det!
I helgen har det varit mycket slöande....igår var det en lugn dag, vi bara var hemma och lekte med Bollis och hade det skönt, sen vid 16 åkte vi och tittade på ett hus (att hyra) ute på vikbolandet, ett JÄTTESTORT hus, 160 kvadrat, för stort för oss egentligen och det låg lite väl avlägset...så det får bli att kolla vidare. Sen åkte vi till svärmor och svärfar på middag, jättegott som vanligt. Oliver fick smaka kaka...det var mer kaka runt och på Oliver än I munnen kan man säga :)
Nu sover Oliver en sväng och Jimmy tvättar bilen...får se om vi kan åka en sväng till Maxi eller nåt, måste komma ut lite idag känner jag!

Toker!! så snygg man kan vara då...dom säger ju att han är lik sin pappa...på den här bilden kan jag se en viss likhet....

Ååå...vad gott det är med kaka....
....men kladdigt...

Mina fina Pojkar

Inga kommentarer: