fredag 30 oktober 2009

Igår...

...blev det mycket gjort på kursen! färdigställde fyra av mina projekt! Gjorde ett halsband som jag lät gravera in Oliver på och hans födelsedatum, skulle bli något helt annat egentligen, men ibland ändrar man sig under vägen ;) ett par örhängen till mig och ett par till svärmor blev det med! Kul när man kan börja använda grejorna direkt!
Idag ska jag till morfar och mormor en sväng med mamma, och i morgon är det den efterlängtade tjejkvällen med min kära syster! (och Oliver förstås, Pappa Jimmy ska ut med grannen och svira...får se hur det slutar...grannen spottar inte direkt i glaset om man säger så...)

Örhängena, enkla, men ganska fina tycker jag
på stavarna står det Oliver och födelsedatumet

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint, duktig du är :) skulle me vilja pyssla med sånt men om jag känner mig själv rätt har jag inget tålamod kvar efter en månad hehe!