söndag 11 oktober 2009

Helgen...

..gick fort och var händelserik. I fredags spelade vi lite poker med grannarna. Lördagen spenderade vi med våra vänner Sara och Björn. Det blev lite servetter, en lampa och ett litet tält till Oliver. Tyvärr var tältet lite större än vi trott och tog upp lite väl mycket plats i Bollis rum, men han gillade det starkt så det får det vara värt ;) PÅ kvällen skulle vi spela lite med Vårat sällskap, jag hade haft lite ont i huvudet hela dagen...och efter ett par glas vin bröt en ordentlig migrän ut..TACK FÖR DEN. Jag som älskar att spela, fick ge upp.. fanns inte en chans att orka med dubbelseende och illamående...fyy...Tråkig känner man sig mot sitt sällskap med...Som tur är var den så gott som borta i morse...men jäkligt groggis känner man säg....
Idag blev det en slapp dag, lite pizza, bullbak och annat hemma pyssel var det som orkades med, nu ser vi på Johan Falk och ska snart krypa ner i sängen!
Guten nacht!

Tältet, poppis ;)
Mys dekoration, kastanjer, kaffebönor och lite pärlor från ett halsband som oliver råkade leka sönder...
Ska du ha hjälp med baket mamma!!??

1 kommentar:

Carro sa...

Haha jag visst var det läskigt!! Jag var bara tvungen o se om nån skulle bli lika rädd som jag :) Ja det är jätte skönt att inskolningen går bra, i morgon ska jag troligtvis lämna honom sär en stund själv o senare i veckan ska han sova där hoppas det funkar oxå. Just nu så kommer han gå på dagis på dagarna men sen när jag börjat jobba o när jag har en ledig dag så måste vi ses! Ha det bra! Kram!