torsdag 11 juni 2009

Tråååkigt...

...har jag haft det nu ett tag...vädret gör att jag isolerat mig hemma och inte gjort ett vettigt någe...fy vad tråkigt, känns som om jag lika gärna skulle kunna jobba nu faktiskt. Blir så asocial när det är dåligt väder, dessutom har ju så många av mina vänner börjat jobba nu. Älskar att vara med Oliver hela dagarna, men man behöver känna sig behövd på några andra sätt med för att orka. Var uppe och flyttstädade syrrans lägenhet i förrgår, sjukt nog kändes det jättekul att göra det, bara för att jag gjorde riktig nytta...låter det konstigt?
Annars har vi ju som sagt inte gjort nåt speciellt...träffat Mia och Stina en snabbis, haft lite folk på middag i helgen....slänger in lite bilder istället...ser själv hur bitter jag verkar ;)

Oliver i morfars snygga sol mössa från Thailand

Det dröjer nog inte länge förrän han springer omkring hemma, just nu reser han sig mot allt och knallar runt möblerna

Nya gömstället är dusch kabinen...letade halvt hysteriskt innan jag upptäckte var han tagit vägen...det går så fort!!

Mias söta Stina

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullfisarna!!! =oD Vad mysigt de var när ni var på besök! Som vi sa...vi får ta och träffas bara vi någongång!! Pussar o kramar Mia