tisdag 2 juni 2009

Jag ska försöka...

..bli bättre på att uppdatera Carolin ;)) Jag är ju inte så bra på att göra det nu mer, men nu när jag fått min kamera så är det roligare att lägga in bilder, och skriva några rader!
Igår hade Oliver en gnälldag, han har sovit lite dåligt ett tag nu, och framförallt haft svårt att somna på kvällarna...villket i sin tur har gett mig alldeles för lite tid att hinna med det jag vill/behöver. Då blir det en ond cirkel och vi blir gnälliga båda två...sen var ju vädret skit igår med, och det gjorde ju inte saken bättre direkt... så jag köpte tre tröst bakelser ( kunde inte låta bli, dom var jättefestliga!) och åkte ut till mamma en sväng. Efter det lämmnade jag Bollis hemma hos Jimmy, sen åkte jag till min goda vän Elin ( vi har varit vänner i ca 20 år, så vi har alltid något att snacka om) och tjattrade i två timmar! Det var Jättetrevligt och välbehövligt att vara hemmifrån själv en liten stund! Även om det fortfarande tar mig typ 1 av dom två timmarna innan jag riktigt kan koppla av.... Oliver i sin tur hade somnat som en stock vid 20 och sov hela natten utan att vakna...så nu tror jag att pappa får ta över kvällsrutinerna här hemma....;)

Idag är vi båda på mycket bättre humör, tänk att man kan älska en annan människa så mycket! helt Otroligt, och nästan lite läskigt samtidigt.
Kärleken till Oliver växer för varje dag, med varje leende, blick och framsteg, trodde inte jag kunde älska honom mer..men det finns visst ingen gräns för det!
Läser en jättebra bok nu, När tiden stannar, den handlar om en mamma som förlorat sin man och sina två barn i Tsunamin. Jag gråter när jag läser den, ändå kan jag inte lägga ifrån mig den....HUR faan överlever man när man förlorar sin familj??? UUsch jag kan inte ens tänka på det utan att rysa.....


Snygg bakelse va! Den var lite lik Jimmy tyckte jag, det tyckte inte han....


Tvn är Olivers favorit, vi brukar titta på Nickelodion när vi gått upp på morgonen


En annan favorit är datorn....men det VET han att han inte får röra....men det är ju SÅÅÅ frestande ;)

1 kommentar:

Älskade ängel sa...

Jaa det var en kopia av Jimmy.. Lika lååång tunga som han iallafall... kramkram