torsdag 18 juni 2009

Så mycket ...

...maat vi blivit bjudna på!! Igår var vi hos Vicky, Robban och Engla och fick god mat, idag har vi varit hos Mia och Jocke och Stina och grillat, resten av helgen är ju oxå bara en massa bjudmat! Jag älskar ju för visso att laga mat själv...men det är ju alltid skönt att bara få äta och slippa disken ibland ;)
Dock har jag fixat en sill tårta till lunchen i morgon, vet ju inte riktigt hur man gör en sån...så det fick bli en smörgåstårte variant av det hela, bjöd grannarna på en liten, och dom tyckte det var gott i alla fall, så vi får ju hoppas att den stora är ännu godare i morgon när den fått stå och dra över natten.
Lilla prinsen trivs bra med all uppmärksamhet han får nu hela tiden, vi har varit mycket sociala i veckan och hälsat på både här och där, han somnar just nu ovaggad om kvällarna efter att ha busat runt med både barn och vuxna. Han är med mig överallt när jag pysslar här hemma med, och älskar det! Idag när jag slängt den rena blöta tvätten från maskinen i tvättkorgen, skulle jag bara gå ut och hälla upp en kopp kaffe...gissa var jag hittade honom när jag kom tillbaka...jo I tvättkorgen förstås.... tur att det finns kameror vid sådana tillfällen!!
Ha en toppen trevlig midsommar alla vänner, nu hoppas vi bara att vi får liite sol i morgon med!!! KRAM!!

Sover gott i sängen med pappa!

Kul att få vara med och plocka lite i köket

Jag kan hjälpa till juuuu!!


"Lilla silltårtan"

Just det ja...nu vet han hur man ska göra med telefonen med, ser jättekul ut när han lutar sig mot den...sötnosen ;)

1 kommentar:

Carro sa...

Hej! Silltårtan såg ju jätte god ut, även fast jag inte gillar sill :)
Ha en jätte trevlig midsommar!!! Vi får ta o ses snart, nu ska det ju bli bättre väder oxå skönt! Kram på er!