torsdag 4 juni 2009

Ruskväder!

Jaha, var det slut på sommaren nu tro? hur kan det skilja 19 grader från ena dagen till den andra?? 29 grader i måndags....och 9 grader i tisdags..det är ju helt sjukt ju. Men då får man ju å andra sidab tid för annat som man måste göra. Idag har jag städat, lagat mat, tvättat och fejat mellan kl 9 och 16 så nu är det jävlar i mej rent här hemma, kul att se hur länge det varar bara....Oliver var väldigt duktig, jag hängde tvätt..och han plockade ner den...jag stängde av dammsugaren och han satte på den...när jag var i köket stod han och hängde i mina byxor och ville gärna se vad jag gjorde...han är rolig han.

Igår var vi på Bus Fabriken igen, med Vincent och Carolin, och Engla och Vicky. Det var som vanligt jätteroligt och trevligt att få umgås allihopa! Tur att jag har sådana bra "mamma" vänner och att Oliver har lite kompisar att leka med. Vincent och Oliver är ju nästan lika gamla, skiljer bara 5 dagar, dom pratar verkligen sitt eget språk med varandra, jätte festligt!!


Söta Vincent bland bollarna!
Når den näääästaaan....


Fint kort på mina favorit tjejer!

Grabbarna Grus






Klapp på dej kompis

Ser rätt mysigt ut!


Och smakar gott gör dom visst oxå...

1 kommentar:

Carro sa...

Vilka fina bilder du fick, dom blir verkligen jätte bra med nya kameran! Det var jätte trevligt o träffas, nästa gång får vi ta en picknik nån stanns, hoppas på bättre väder snart!! :)