måndag 29 juni 2009

Härliga sommar....


...inne är det fortfarande nästan för varmt och klockan är 22.15. Jag älskar värmen på dagarna, men tycker det är lite värre när det är varmt när man ska sova. Idag har vi varit med Vincent och Carolin i folkparken. Vi har pratat och ätit lunch och dom små har badat. Väldigt trevligt.
Igår var vi en tur till Femöre, som ligger mot Oxelösund. Oliver och jag tog premiär doppet i havet Jimmy badade med, men han har ju redan tjuvbadat en gång tidigare som ni tidigare kunnat läsa om! En riktigt härlig dag blev det i alla fall. Nu sitter jag på balkongen och skriver, försöker att bli riktigt nerkyld innan det är dags för sängen ;) Oliver har precis somnat med, tror han också tycker att det är lite svårt att sova när det är så varmt. Försökte dock kyla av honom lite i ett svalt bad på balkongen innan han fick välling, det var poppis kan jag lova!





Jag säger bara hemma SPA ;)

Inga kommentarer: