söndag 21 juni 2009

Olivers första Midsommar!







Vilken tur vi hade med vädret ändå! precis lagom temperatur och regnet höll sig ju borta med! Vi var hos min mamma och pappa på fm, med syster och hennes kille. Där har jag firat midsommar sen jag var 1 år och det ville jag inte missa i år heller, så det bliv lite silllunch och sen var vi nere på "udden" och tittade på stången och tog lite lotter.
Sen bar det av till Åby där vi skulle stanna över natten, det blev en kväll med mycket mat, och spel och lite öl och vin förstås. Vi hade lånat mammas och pappas husvagn för att sova i ,och öva oss inför semestern, det gick kanon med Oliver, han for och lekte i sängen och verkade stortrivas ;)
PÅ lördagen åkte vi hem skapligt, vi skulle nämligen vidare till Jimmys pappa, hans sambo fyllde år så det blev kalas då med! Idag känner jag mig ganska trött, Jimmy är iväg så Oliver och jag är ensama, vet inte vad vi ska hitta på men jag ska väl försöka ge mig ut i fina vädret!
puss o hej!


Allihopa ..nästan i alla fall....
Midsommarstången
Våran bil och Lilla söta husvagnen på plats i Åby


Återigen kom vi till ett dukat bord ;) grillat och färskpotatis var det som bjöds..


Trevlig fortsatt sommar alla vänner!!!

Inga kommentarer: