söndag 14 juni 2009

Helgen kom...

...och gick lika fort som vanligt... i fredags var vi och grillade en sväng hos Jimmys kompisar, dom hade tre stora hundar där och två katter, så Oliver hade fullt upp hela kvällen, han ÄLSKAR verkligen djur!
I var vi på maxi och strosade runt en sväng, handlade lite kött till midsommar, hoppas verkligen på att vädret är bättre då! nu är det för tråkigt tycker jag... senare på kvällen åkte jag ut till mina föräldrar, Jimmy skulle jobba natt, så jag tyckte det var trevligare att grilla med dom än att sitta själv hemma ;) Resten av helgen har jag bara tagit det lungt, försöker att koppla av, är så trött hela tiden nu, längtar efter sommar och värme.....

Bada är såååå skönt (och ett måste) efter en dag på landet!


Mys efteråt...

Nakenfisen

Inga kommentarer: