onsdag 4 februari 2009

Bada, bada ,BADA!



Igår var vi på badhuset och badade för första gången Oliver och jag! Moster och mormor simmar på tisdagar och efter lite övertalning från moster gick jag med på att följa med, och det ångrara jag inte! vad mysigt det var! Oliver älskade att bada, han plaskade och slog omkring sig, lilla gullrumpan. Och för att inte tala om hur snygg han var i sin badblöja med Nalle Phu på ;) Tack moster för dom! Dessutom har han över en natt bara, lärt sig att rulla runt från rygg till mage! i måndags morse när jag kom in till honom , fick jag bara se nacken sticka upp, han såg jättelycklig ut, och jag trodde dte bara var en tillfällighet att han hammnat så, men näääee...nu vänder han sig hela tiden, han har dock lite svårt att komma tillbaka till rygg igen med det kommer nog det med om han bara får träna lite! Idag blir det bio , det var inte igår minsann, sist jag var på bio var nog minst ett år sen. Det är jag och en kompis som ska gå på I taket lyser stjärnorna, det ska bli mysigt faktiskt!

Inga kommentarer: