måndag 16 februari 2009

Sakta tar det form...



Idag har vi varit och valt tapeter. Jag hittade dem för ett par dagar sen när jag var runt och kollade, och idag var Jimmy med och godkände dom. Det är väldigt spännande just nu att se hur det blir! känns bra i alla fall!
För övrigt har vi varit på förskolan idag med ett par kompisar. Det är mysigt att snacka lite skit med andra mammor och mysa med barnen. Sen har jag ett projekt till, fick för mig att Oliver behövde en morgonrock, så jag klippte sönder lite handdukar och körde på, har bra lite småfix kvar så är den klar. Är jag i pysseltagen eller är jag i pysseltagen tro??? få se om den går att visa på bild eller inte när den är klar!
natti natt på er (hoppas Engla mår bättre i morgon Vicky, blir lite orolig för er mina hjärtan ;))

............passar nog med nya golvet......

Inga kommentarer: