lördag 14 februari 2009

Hemma igen...





...det blir nog väldigt fint tror jag! än så länge är det "bara" köket som är gjort, men det ser himla bra ut. Så härligt med lite nytt hemma. Resten av lägenheten ser dock ut som ett bombnedslag , men det får man helt enkelt ta nu tror jag. Vi kokar kaffe i vardagsrummet, har spisen i hallen och kylskåpet och frysen i sovrummet , men det har ju sin charm det med!
Hos mor och far var det jättebra, Oliver skötte sig som vanligt exemplariskt, och fick uppmärksamhet så det räcker och bli
över av mormor och morfar, så nu sover han gott vill jag lova. Jimmy o jag har väl tänkt att fira Alla hjärtans dag i soffan framför klinkers, byggdamm och melodifestivalen!

Morfar o jag























Skönt på golvet framför brasan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
Va kul att du oxå bloggar! Nu kommer jag följa din blogg oxå :) Så söt han är din lille grabb!!
Ha det så bra tjejen!
Kramar Elin