tisdag 10 februari 2009

Första tänderna!





NU har dom tittat upp! jag som i två månader trott att "nu måste det vara tänder på G" Dreggel i floder, gnälliga kvällar och tuggande på ALLT. I lördags fanns det inget där, men i söndags morse hade det kommit upp en liiiten liiiten tagg ;) och redan dagen efter tittade den andra upp. Så häftigt, undrara hur han kommer se ut med tänder!! haha
Annars har han hittat en ny favorit leksak, min gamla legolåda som jag hade när jag var liten är en klar hit!




Dom säger att jag är så lik pappa.....




Men jag tycker nog att jag är ganska lik mamma när hon var liten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jippi första tänderna! Såå sött! Jag har oxå sagt ett tag att nu kommer dom nog snart, men det gör dom nog..haha!
Är det du på kortet? Ja han är lik dej i så fall.
Kram!