tisdag 10 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Caroline

Regler;

- Gå in i mappen "mina bilder"
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka till dem.


Denna bild är tagen i sommras, i Juli tror jag, det är på min sambo Jimmy på en konsert i Linköping med Håkan Hällström och Magnus Uggla som jag vinnit biljetter till. Det var skitväder hela dagen ända tills vi slog oss ner på gräset i Bergs Slussar, då kom solen! En jättebra konsert..bara jobbigt att sitta utan stol på gräset när man är höggravid ;)

Jag utmanar; Vicky , Sussie , Camilla , Elin, Mia ,Millan,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var helt rätt =)

Anonym sa...

Ha,ha,ha...vilken skojig utmaning!! Hoppas ni mår bra!! pusssar mia