torsdag 5 februari 2009

6 månaders kontroll

Å allt gick toppen , han fick godkänt, allt aåg fint ut och han är en stor kille nu över 9 kilo och 69 lång. Inte konstigt att en annan har lite ont i ryggen av att gå och bära på klimpen..(eller klumpen välj själv ;))
För övrigt har vi lunchat med Vicky idag, och efter det var vi hos ute hos mamma o pappa, pappa var inte hemma men moster var oxå där. Oliver sov nästan hela tiden, så mamma och jag fick gå en promenad själva,rätt skönt det med ibland faktiskt att slippa släpa med vagnen. Nu är det nog dags att sova tror jag! ska på födelsedagskalas i morgon!
Puss
(Nu Caroline har jag fixat så du kan kommentera min blogg ;) tack för tipset!!)

Nu har jag lärt mig dricka i pipmugg!



Varför skala?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha va bra! Nu kommer du få massor av kommentarer från mej =)
Ta hand om er!
Kram!

Anonym sa...

Du har en utmaning i min blogg =)