fredag 30 januari 2009

FYYYY mej!


Ja det var väldans länge sen nu! Men jag varnade alla som orkar läsa bloggen från början, jag är en periodare, ibland skriver jag massor och ibland är det väldigt länge mellan inläggen. Hos oss är allt bara fint...nu men vi har haft en period full med feber förkylningar och hostattacker från pappa Jimmy och lilleman. Jag har "peppar, peppar" klarat mig ganska bra trots allt. Så vi får hoppas att det håller i sig!
Idag har vi för övrigt varit och ätit med Vicky, Robban och Engla. Det var trevligt och aldeles för gott, fy tusan magen står i alla hörn nu känner jag. Lillgrabben skötte sig som vanligt utmärkt trots att det var hans sovtid, han är lik sin mamma må jag säga ;)
För att inte tala om hur snygg han var i sin nya skjorta!

1 kommentar:

Unknown sa...

världens absolut sötaste och goaste unge! vad fin han var dom kläderna. imorgon ska vi bada moster, mormor, mamma & lilleman :D