lördag 26 december 2009

Nu är...

...julen över för den här gången. Vi hade det jätte trivsamt och mysigt. Var hos min mormor och morfar, där även syster, mamma och pappa mötte upp. Sen åkte vi vidare till Jimmys familj i Husby och avslutade kvällen där. Eftersom jag skulle upp och jobba tidigt på juldagen, sov vi kvar där, så jag kunde promenera till jobbet vid 6 snåret, skönt att slippa skotta fram bilen för en gångs skull ;)
Efter jobbet var det dags för nästa kalas Min stora älskling fyllde nämligen 30 då! så då samlades tjocka släkten igen för att fira! Han fick en kryssning med Birka paradise, som jag med fick följa med på! I lyxhytt!! allt betalt och klart, GUUUD vad skönt! Oliver är kvar här hemma så vi får rå om varandra ordentligt, ser fram emot det som tusan!! 6 januari är det dags, så det är ju inte så ruskigt långt kvar heller!!!
Hemma igen fick han min present till honom...jag har frågat honom hundra ggr vad han ville ha, men han vill inte han nåt säger han. Men så satt vi och tittade på tv och reklamen med grabbarna som går in i en garderob full med heiniken dyker upp, då säger han att ..."en sån kan du bygga till mig på min födelsedag...." och tyckte han var jätte rolig.....Bygga om hann jag dock inte....men han behöver inte gå på bolaget på ett tag igen i alla fall.....

Första julklappen från mamma och pappa...det är roligt att rita!

Älskade mormor och morfar, tomten hade skägg först...men det var inte populärt hos Oliver så det åkte av rätt snart
Oliver och klapp högen...han fick hur mycket fint som helst förstås...
Bus med pappa som vanligt....

Jimmys 30 års dag!!


Goda smörgåstårtan
Kryssningspaketet

Min present...svårt att få med på bild, men det är massa öl och chips överallt i garderoben
Grannarna var över på kvällen och festade "lite" med oss....

Inga kommentarer: