fredag 11 december 2009

Sjuk...

...vecka för lilla älsklingen....började helt plötsligt i måndags bara...ledsen och gnällig och tempen visade på 38.9...efter en timma hade den stigit till 40.1....fyyy vad jobbigt att se honom så ledsen och utslagen. Tempen har legat runt 39-40 hela veckan och han vill inte äta nåt speciellt. Igår kände jag att det hade pågått lite väl länge med så hög feber, så vi åkte till vårdcentralen....det var en mycket ledsen kille som fick ta blodprov och undersökas...usch och fy vad det smärtar ett mamma hjärta att se hur dåligt han mådde...hade jag kunnat ta över hans höga feber hade jag inte tvekat en sekund. Dom hittade i alla fall inget fel utan skickade hem oss att avvakta. I natt har han som tur är sovit ordentligt, och jag med. Det behövdes kan jag säga, jag har ju varit uppe med honom nästan hela nätterna och sedan jobbat efter det...så lite sliten känner jag mig allt. Men det viktigaste är att han mår bättre idag, idag hade tempen gått ner till 37.7 så nu är det förhoppningsvis på väg åt rätt håll! Stort tack till min älskade mamma och pappa och till Jimmys pappa som ställt upp som barnvakt i veckan, så jag har kunnat jobba alla dagar utom 1 i alla fall! det var Guld värt!!! Puss på er

Inga kommentarer: