söndag 6 december 2009

Jul bak...

..alltså inte min bak utan jag har bakat, Lussekatter igen...och förätit mig lite på det känner jag. Men det är ju sån liten tid det är "tillåtet" så då gäller det att passa på! Igår hjälpte jag min syster att komma i ordning och få det fint i sitt nya hem, blev jättemysigt!

Idag var vi på Löfstads slotts julmarknad, mamma, Elin, Elina jag och Oliver åkte dit en sväng och gick och myste. Skulle gärna vilja gå en rund vandring där någon gång och höra historian, framförallt skulle jag vilja se övervåningen! Älskar gamla slott och dess historia. Undrar om man kan göra det eller om det är jättedyrt. Någon som vet??
Oliver fiskade i alla fall fiskdamm för första gången och tittade med skräckblandad förtjusning på dom musik spelande tomtarna :)

Nu ska jag nog bara ha det skönt resten av dagen och inte göra annat en mysa i soffan tror jag!

Lucköppning

Mycket katter blev det!
Löfstad

Vaaa fasen är det här?? Oliver tyckte det var en mycket konstig idé ;)
Stora Voven och lilla Oliver!

Inga kommentarer: