fredag 18 december 2009

Back on track...




..nu är vi igång igen, har inte haft så mycket tid över för att blogga nu, för nu har det varit fullt upp med Lucia firande och jobb och grejer. Men bra mår vi i alla fall nu, det var en pärs, det är alltid en pärs när Oliver är sjuk, man är ju sååå orolig hela tiden, och med baconsjukan och mördar bakterier i omlopp så kan man ju nojja ihjäl sig när det inte ger sig.
Men nu är vi som sagt igång, jag ska jobba hela helgen och har kommit fram till att jag nog knappt kommer att träffa Oliver någonting, det känns inte så kul, men i gengäld är vi ju lediga lite nästa vecka, så det är bara att bita ihop.
Massa snö har det kommit med, alla som känner mig vet vad jag tycker om den saken, så jag tänker inte gnälla mer nu.....men idag skiner i alla fall solen, då är det lite bättre i alla fall.
Ha nu en trevlig helg alla som är lediga! Och vi andra med för den delen ;)


Roligast på lucia firandet på dagis var att leka i köket...


En alldeles för stor tomte luva blev det...men det fick duga, dock kan man ju undra vad Jimmy funderar på , så arg som han ser ut!!
Nappen behövdes....det var en trött Bollis som inte ville vara tyst och sitta still när dom andra gjorde det....



Såå skönt att han är frisk nu i alla fall...nu är det full fart och en massa bus här hemma igen!
Älskade unge, vad vore jag utan dig!!!

Inga kommentarer: