måndag 2 november 2009

Pyssel....


...sugen är jag hela tiden nu, är det årstiden tro? Har försökt att städa lite här hemma och då vill man lixom mysa till det lite extra... Åkte ut till mamma och pappa och pysslade ihop en krans till dörren, tycker dom är så dyra att köpa, även om den inte håller lika länge som dom köpta kanske...men då är det ju bara att göra en ny.
Oliver är för övrigt lite trotsig nu...vet inte om han har problem med tänderna eller om det är någon slags test period...säger jag nej...så gör han det jag säger ifrån om...10 ggr på raken typ...jätte trevligt...extra TÅLAMOD.. Finns det att köpa på burk kanske??
Nu sover han i alla fall och jag försöker att slappa lite, få se om jag sätter mig och scrappar lite, en ny grej som jag fått för mig att jag ska hinna med ;)


Kransen

En av dom få bra grejorna med hösten...MASSA LJUS!


När jag städat "hjälpte" Oliver mig så jag fick lite mer att göra... Tack min älskling ;)

1 kommentar:

Carro sa...

Så duktig du är som pysslar! :)
Nu var det nästan för länge sen vi sågs, men det blir ju såklart lite svårare o få tid nu när jag jobbar o snart börjar ju du oxå... Inte så långt kvar tills Olivers inskolning nu, spännande eller?
Hoppas allt är bra iaf så får vi försöka sen snart tycker jag!
Kram!