onsdag 4 november 2009

Förlovningsdag..

Scraping grejor är bra till mycket!


.. för tre år sen...förlovade vi oss på en finlandskryssning. Man brukar ju säga att tiden går fort, och det stämmer verkligen på oss, känns som om vi varit förlovade längre. Har försökt mysa till det lite här hemma med tre rätters och så, verkar bara vara jag som vill fira. Ibland anstränger man sig i onödan kanske, men jag vill ju så gärna överraska..på gott och ont...

Oliver älskar majs...
..och ärtor



Varmrätten, pepparstek, potatisgratäng och karameliserade grönsaker
efterrätt, fruktcocktail, choklad och vaniljkesella med choladkadcrisp
...fanns en förrätt med, men den hann jag inte med att fota...ambitiöst? jag vet... uppskattat?


Och snöat har det gjort idag med...

2 kommentarer:

Linda Nyman sa...

Hej!
Kul att du titta in hos mig!
Prenumererar på din blogg nu=)
Tackar för styrkekramen, den värmde! Kram

Beatrice sa...

Hej! Tack själv :) Ja filmen var jätte bra! Kan kanske vara för att jag i princip avgudar MJ för mina kompisar tyckte inte att den var något vidare.. Vad kul att du hittade till min blogg, det är bara att läsa på :)
Ang. sminkning så beror det ju lite på vad det är för tillfälle, ska du ut och festa (då menar jag gå på krogen och dansa o allt som hör till) så tycker jag att du ska "överdriva" lite. Och fokusera mycket på ögonen, kanske lösögonfransar(har iofs inte tänkt på om du har långa eller inte),men det ger alltid cool effekt. Glöm inte pudret, det blir väldigt varmt på dansgolvet ;) Fråga gärna mer om du har några funderingar..
Grattis till 3 års dagen :) Kram!