torsdag 26 november 2009

Det gick...

...så bra på dagis i dag! Gick som på nålar och väntade mig att telefonen skulle ringa och dom skulle säga att han inte ville sova...men den förblev tyst! När jag kom och skulle hämta honom hade han precis vaknat till, blev väckt av ett annat barn, men en timma hade han i alla fall sovit! Det trodde jag aldrig skulle funka på första försöket!! Det var stolt mamma som traskade hem i solskenet idag kan jag lova!
För övrigt har jag spenderat min dag i tvättstugan, hittade en massa smutskläder överallt när jag julstädade igår....så tråkigt det är att tvätta....ännu tråkigare är det att lägga ner det i skåp och lådor...blä...
På kvällskvisten mitt i tvätt och matlagning hittade Jimmy en annons med barnkläder på blocket, i Norrköping dessutom... så vi slog till! Var och hämtade det direkt, 400 spänn för ca 40 plagg i kanon skick!...så nu har jag ännu mer att tvätta......

...så jäkla mycket fräscha kläder det var...varför finns det inte att köpa sånna paket i min storlek???

Inga kommentarer: