onsdag 3 december 2008

Storstädning ..igen...

Ja det tar inte lång tid innan man måste städa igen...men idag fick jag i alla fall lite tid för mig själv att göra det. Jimmy och Oliver åkte iväg en sväng så att jag fick härja fritt här hemma. Det gick i 120 i två timmar men nu äntligen är det klart! Nu är till och med jag nystädad! det var på tiden kan man säga... jag luktade värre än järstaverket i Linköping.
Så nu kan jag helt klart lägga mig med gott samvete. Har varit och hälsat på min väldigt bruna föräldrar som kom hem från Thailand igår. Dom har haft det toppen, men tyvärr får dom trots vaccin besöka muggen både en och två ggr i timmen! Hoppas inte det smittar bara!
Imorrn blir det nog en lugn dag, får besök av en gammal vän på fm. Och sen ska jag nog försöka ägna mig lite åt Vicky, hon saknar nog mig ror jag bestämt ;)

1 kommentar:

Gittan sa...

Hej vännen, kommer du ihåg vad jag sa innan Oliver var född, ta rätten att lata dig, läs en bra bok, slöa, för sedan kommer inte tid att finnas.
Kramizar Gittan