torsdag 11 december 2008

Frikväll

Idag har jag lekt med min mamma igen, vi har sprungit i affärer ..som vanligt...igen. Fixat några julklappar till Oliver. Han har önskat sig jättte mycket bra saker i år, pyjamasar, en ny skötbordsdyna och en stavmixer. Det får han med har jag sett till. Klart grabben ska ha en stavmixer.
Sen hade jag lite frikväll, har fått biljetter till Julshowen från Elvis till Dolly som går på Skandia teatern här i stan. Det var en helt okej show, men jag skulle nog inte kalla de JUL show direkt, var mest en massa av deras andra kända låtar. Men det var lite lagom som underhållning istället för skriket som tydligen varit här hemma när mamma var ute... Oliver har varit lite bökig på kvällarna nu ett tag. Sommnar gott men vaknat efter en timme och är jätteledsen. Sen tar det ett bra tag innan han kommer till ro igen, stackarn...jag undrar om det inte är några bissingar på gång där ja....
Hoppas bara att han är lite bättre på lördag..då ska han nämligen sova hos mormor och morfar för första gången...oooo undrar hur det ska gå.... Jag kommer nog vara den som tycker det är jobbigast..samtidigt är det ju ingen jag hellre skulle lämmna honom till första gången än min egen mamma. Och jimmy och jag behöver nog tiden ihop tror jag, blir julbord och bowling med vänner. Och skulle det inte fungera så finns han ju inte längre bort än att mamma kan komma in med honom i så fall! Någon gång ska ju vara den första gången...går säkert bra...peppa mig någon ......snälla......

Inga kommentarer: