måndag 15 december 2008

Nu..är det över..


...och allt gick toppen! Han hade varit så duktig hos morfar och mormor. Sovit gott i resesängen och legat och pratat/skrikit glädjeskrik mest hela tiden! Så skönt! Och efter ett antal samtal och sms kunde även mamma slappna av i lördags.....det blev en helkväll med vännerna, bowling, julbord och därefter fortsatte jag och Vicky till Palace och dansade benen av oss. Jäklar så kul och välbehövligt det var! Kändes som förr! Så härligt att få komma ut och se lite folk och dricka lite öl och bara ha sådär knasroligt som bara Vicky och jag kan ha! Tack för att du fick mig att släppa loss till sist;)
aigår blev det en bakis dag kan man säga, mc donalds till frukost och pizza till kvällsmat, därimellan drack jag mängder mjölk och vatten...konstigt att man är så törstig när man drack så mycket kvällen innan...
Idag har jag varit hos ögonläkaren med prinsen. Jag har bävat för det hela helgen, han är ju så mörkögd så dom måste droppa något i ögonen på honom för att se reflexer som ska finnas i ögonen för att utesluta starr tydligen. Jag tror att dom dropparna gör ganska ont i ögonen och det skar i mitt mamma hjärta när jag tänkte på att jag måste utsätta honom för det...men det är ju tyvärr inte mycket jag kan göra åt det... Sagt och gjort åkte vi till lasarettet, fick ett moraliskt stöd av lillasyster som jag är JÄTTE tacksam för. Sköterskan droppade dropparna och prinsan sa pip...mer var det inte! gnuggade sig lite i ögonen sen somnade han i min famn! Sen sov han sig igenom undersökningen där dom fick kontakta överläkaren för att kolla ordentligt. Mamma var jätte orolig och ledsen innan vi fick veta att allt var bra...och Oliver..bara sov! Han var så duktig, och mamma var helt slut när det hela var över.....

1 kommentar:

Älskade ängel sa...

Vad skönt gumman att det var okej med ögonen..Krama prinsen från mig..