tisdag 9 december 2008

Dator haveri


Ja datorn har som sagt gått sönder..en två månader gammal laptop som bara går sönder från ena dagen till den andra..den var som vanligt när jag stängde av den , men när jag startar den är skärmen svart med ett stort fett felmeddelande..skojjigt. Det värsta är dok att reparatören påstår att det är felaktig avstängning som orsakat felet.. och då går det inte på försäkringen! Men vaaa faaan! jag har ALDRIG stängt av den datorn på nåt annat sätt än man ska! men hur ska jag bevisa det då? Ja ja nu är den i alla fall inlämmnad och vi får hoppas jag får tillbaka den nart och slipper låna sambons sega dator (som för övrigt aldrig är ledig ;))


Annars har helgen sprungit iväg. I fredags var jag och min kära syster ute på krogen. Det var ovant, trångt och inte speciellt roligt. Det var ju första ggn på mer än ett år som jag var ute, och jag har inte missat nåt känns det som...Dock varr det roligt att ha en helkväll med Elin och att få vara barnfri ett par timmar. Nästa gång hoppas jag att få gå ut med Vicky, vi hade kontakt på msn under kvällen och det hade varit roligt om hon också unat vara med! men vi får ta en mamma fest i mellandagarna tycker jag.

Inga kommentarer: