lördag 29 november 2008

Kalas


Idag har vi varit på kalas hos en vän till Jimmy. Eller rättare sagt det var hans flickvän som fyllde år. Det var en massa god mat, framförallt var det smörgåstårta.. åå jag fullkomligt ääälskar smt...hade nog kunnat sätta i mig fyra fem åtta bitar till men som tur är så är man ju väluppfostrad så jag lät bli. Men jag kan lova att jag gick och sneglade på den även under fikat.." jag undrar om nån märker att jag tar sån tårta istället för vanlig...." Men även där hade jag mammas och pappas uppfostran i bakhuvudet, om än något längre bak än tidigare.... Oliver skötte sig som vanligt exemplariskt, men lite gnällig var han emellanåt, inte så konstigt eftersom det var den största festen han varit på sen han föddes! Det var väl 20 pers och 5 hundar som väsnades i en liten lägenhet...så det var inte konstigt att han tyckte det blev lite för mycket! Men nu har jag äntligen fått honom att sova här hemma, så jag sitter vid datorn och tar ett glas vin och försöker att koppla av lite jag med! Tänker på Vicky, hon och hennes karl är på en välförkänt weekend i sthm och har det bara bra...jag är inte ett dugg avundsjuk..ingenting..inte jag inte.....

Inga kommentarer: