fredag 28 november 2008

Dagarna går



..så fantastiskt fort! hinner inte med. Vill så mycket men tiden räcker inte till. Det där med att vara mamma "ledig" vet jag inte om jag kan hålla med om..man är ju faktiskt aldrig ledig, från jobbet kanske, men annars är det verkligen fullt upp heela tiden..Har försökt få lite tid för mig själv idag att baka och måla, för jag tror ändå att man måste göra något man tycker om själv för att klara av mammalivet..villket inte är så ätt alltid .Och kan nog i ärlighetens namn säga att jag att jag blir lite sur om jag blir störd i mitt pyssel. Såå det är ytterligare en del i mammaköret man måste lära sig, det finns ingen egentid, prinse kan vakna när som helst, vare sig du är på toan , dricker kaffe ser på tv, betalar räkningar..är det bara att kasta sig på sin uppgift att vara 100 % närvarande igen, det är ett kärt bekymmer iofs, och jag vill inte va utan det, men om jag fick bara ta hand om mig själv i några sekunder skulle jag inte bli ledsen ;) (lite hann jag med mellan blöjbytena i alla fall )

1 kommentar:

Millan sa...

Gud vilken snygg tavla som du målat!!
Den var superfin! =)
Lussebullarna såg ju inte dumma ut dom heller! *L*

Ha en bra helg. Kram Millan!