söndag 14 februari 2010

Mysig alla hjärtans dag!!

Har det varit!! Vi hade en härlig dag ute hos en vän till Jimmy som har lantgård. Oliver har den senaste tiden fått ett nytt stort intresse...Traktorer...han blir helt till sig när han ser en som plogar snö eller liknande (så det har han fått en hel del av denna vinter kan man ju lugnt säga...) Men Jimmy pratade lite med sin kompis så Oliver fick åka med i traktorn...och Jimmy med för den delen...av bilderna att döma nedanför kan man ju fråga sig VEM som hade roligast..J eller O??? Det var en upplevelse i alla fal, även för mig som stod och tittade på i kylan i 1½ timma, men vad gör man inte ;)

Det blev en fortsättning på bloggen i alla fall, blev glad när jag läste era kommentarer att ni håller lite koll på oss trots allt ;) Så nu ska jag se om jag inte kan få upp ångan lite igen och uppdatera liiite oftare.

Nu ska jag snart bli serverad lite piroger och färska räkor här tror jag, Jimmy har varit så gullig och städat köket och lagat mat till mig dagen till ära, Nu förstår jag hur Anna Anka har det....nästan i alla fall...

Puss och kram på er och ha en härlig alla hjärtans kväll!!

Fascinerad


Grabbarna grus



Koncentrerad!
 

Full fart framåt

Inga kommentarer: