fredag 12 februari 2010

I valet och kvalet....

...ska jag fortsätta med bloggen eller inte?? Blir ju mer och mer sällan, och i ärlighetens namn verkar jag inte ha så många läsare heller, inte för att det spelar någon större roll egentligen, skriver ju mest för min egen skull... men ändå, det är ju alltid kul om nån är intresserad... jaja vi får se hur det blir.
Har haft det lite rörigt ett tag nu, mestadels jobbiga saker så nu hoppas jag att vi får en lugn och skön helg här hemma....skriver mer när jag har tid. Trevlig helg på er så länge!

5 kommentarer:

Carro sa...

Jag läser iaf!! :) Har ni varit sjuka? Vincent verkar ha kräksjukan nu, sypdde i går kväll o nu på morgonen oxå, inte kul! Vi kanske kan hitta en tid som passar o ses snart, vore kul ;) Kram!

Älskade ängel sa...

jaa jag vill oxå läsa om vad ni gör nu när vi ses så sällan..kramiz

Anonym sa...

jag läser också, och ärligt talat...vem har inte dåliga "skrivar" perioder då och då? Vi kan vänta tills du har tid :)

Elin Alenteg sa...

Jag läser din blogg! Jag vet hur det känns när man inte skriver så ofta...man orkar inte och har ingen lust, vet ju inte alltid va man ska skriva om heller. Men jag vill iallafall fortsätta läsa om dig och vad som händer kring dig :)
KRAMAR Elin

Anonym sa...

Hej!

Jag kollar varje dag om du skrivit något. =)
Ta hand om dig. Ta hand om familjen! =)

KRAM Camilla