måndag 1 november 2010

Går...

..på knäna just nu... Oliver är i en fruktansvärd period nu, han protesterar mot allt, lyssnar inte på nåt och vill inte sova vare sig på kvällarna eller nätterna.... Jag har massor i skolan och på jobbet är det bara kaos. Jimmy Jobbar över och är allmänt distraherad av annat. När jag hämtat lämnat på dagis jobbat, lagat mat, tagit hand om disken, försökt söva oliver i 1 timma, så är det dags att plugga till prov. På Tvn har jag inte hunnit se ett helt program på säkert 14 dagar. Så fort jag sätter mig är den nåt som händer så det bara är att släppa allt....Nämnde jag att jag är gravid och tjock också?? :). Jaha nu blev det en gnällblogg igen, men har man ingen annan att gnälla till får man väl ta det där man kan. Jag hoppas och längtar som tusan till att få gå hem på havandeskaps penning, hoppas verkligen att den går igenom, annars gör jag det tror jag.

...här är han faktiskt nöjd prinsen..när han får skvätta med vatten och "hjälpa" mamma i köket...


....min favorit sysselsättning just nu....(eller inte)...




Hämtat liggdelen till vagnen har jag hunnit med. Hoppas den blir bra.



Utemöblerna är som klockan...tillbaka flyttade...nu är det vinter på riktigt tror jag...

1 kommentar:

Carro sa...

Du vännen det låter ju inte så kul :( Hoppas du får havandeskapspenningen, när går du hem i så fall? Fick du det förra gången?
Inte så långt kvar nu ju, kul att vi blir lediga ihop den här gången oxå :)
Säg till Oliver att han ska va snäll mot sin mamma o till din man att han ska ta han om dej!
Hör av dej när du har tid o ork o ses.
KRAM!