fredag 19 november 2010

Faaan....

...Mia Skäringers föreställning i morgon är inställd...ååå vi köpte biljetter för ett halvår sen, och skulle ha en efterlängtad barnfri lväll med restaurang och hela kittet med Robban och Vicky...men nej...då läser jag på nätet att helgens föreställningar är inställda pga sjukdom....så jävla surt! jaja inget att göra åt...nån som har nåt annat bra förslag vad fasiken man kan hitta på med kort varsel???

Annars knallar det på...vi har fått en luftvärmepump hemma nu, vilken skillnad det blev! kan starkt rekommenderas! Har ju hört att det ska bli svinkallt i nästa vecka och vi har ju haft det ganska rått inne redan...så nu ska det väl bli bättre!! Tack snälla pappa för hjälpen!

Lilla godingen


rund och go...men ryggen börjar värka ordentligt nu...


...någon tycker det är spännande i alla fall ;) Mitt lilla hjärta!


Näe nu ska jag ta med mig magen till sängen och tjura lite tror jag , hoppas det blir en mysig kväll i morgon ändå....

Inga kommentarer: