onsdag 23 september 2009

Vaccination...




..Olivers tredje är nu avklarad...usch, jag undrar vem som tycker det är värst, han eller jag! Det är så jobbigt när man vet vad som ska komma och man känner sig nästan elak tycker jag! han får ju två stycken, en i varje lår och den andra gör tydligen väldigt ont säger BVC sköterskan. Så när han väl fått den första och hon gick och hämtade nästa....då ville Oliver inte alls vara kvar stackarn! men efter lite lirkande och fasthållande (fyyy vad hemsk man känner sig) så kunde hon ge honom den med..han grät en stund..men det gick ganska snabbt över som tur var. Så vi var duktiga båda två ;) Sen sa sköterskan att han är medveten och stark som en 18 månaders, och då blev mamma lite stolt förstås, han blir nog världs artist eller nåt tror jag ;)

Annars har vi haft en lugn vecka, jag har känt mig lite hängig och trött, antar att det är hösten som gör sig påmind. Har inte haft så mycket att göra om dagarna heller, alla jobbar ju nästan, det blir man ju men slö av.

Tittade lite på gamla videos på Oliver, bla när han fick smaka mat för första gången! ska se om jag kan lägga upp den här,då ser man så stor han blivit min lilla prins, när tusan hände det!

Nya favoriten, pappas pann lampa, vi skrattade gott både vi och Oliver när han sprang omkring med den!!
ser bra uutt



Första maten...ca 4 månader....


och nu äter jag såhär....
Mammas STORA älskade pojke!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gullig O var när han åt. =) Vilket fint kort det är på er (det sista). Ses på fredag!

KRAM Camilla (camomilloo)