lördag 26 september 2009

Höst ute...

...och höst inne... ja nu har jag försökt att få lite mys inne, massa ljus och lite höstigare färger. Hade våra vänner Jimmy , Malin och Didde på middag igår, så då körde jag höst tema på såväl dukning som mat.
Nu har Oliver piggat på sig lite med, han fick hög feber och var jätte hängig efter sprutorna, men nu är det full rulle som vanligt igen! Han har plockat sönder hela min tomatplanta på balkongen...för hos mormor och morfar fick han plocka själv...men det är bara det att mina inte är klara utan knallgröna...så så himla gott kan det ju knappast ha varit!
Ikväll blir det middag med mina föräldrar samt svärmor och svärfar, Gasten skulle vi visst till, jag som trodde det var nedlagt?!? det lär vi nog märka!
trevlig Kulturnatt på er allihopa!

höstmys i fönstret
dukningen
mina älskade äpplegardiner har kommit upp med


köket


Här kommer Oliver med mina gröna tomater...
..sssuuuurrrrtttt!

Nu är halsbandet klart med, lite snett och så är det allt, men det är ju mitt första "alster" så det får man ta ;)

5 kommentarer:

Carro sa...

Jätte fint halsband!
Nej det blev ju ingen öf, tiden bara springer iväg.. Men på måndag kanske?!
Trevlig helg!

JILL sa...

Härligt ! Lägger till dig som länk

Jill sa...

Har du gjort halsbandet linda???

Linda sa...

AA Jill det har jag ;) började kursen i september..det är jättekul, lite svår t är det , men det är roligt att se sina ideér bli till verklighet lixom. Nu får vi se vad nästa projekt blir! Älskar ju halsband så jag fortsätter nog på det spåret, det är ju rätt användbart! kram

Jill sa...

Grymt kul !!