onsdag 16 september 2009

Nu...

..är hösten här, och det var dags för en liten förändring! Bort med det sommarbleka och långa tråkiga håret! Det blev väldigt kort och en smula ovan efter att ha varit ljus så länge, men sååå skönt!
Sen har det ju gått ett tag sen jag skrev här med men det har verkligen varit fullt upp! jag jobbade i helgen på Söderköpings gästabud, det var jättekul att komma ut och göra lite nytta! Mycket att titta på och trevligt sällskap gjorde det till en toppenhelg! I lördags var vi även på 50 års fest, då var jag skapligt trött efter ett långt pass med stå och gå, men det var en trevlig fest ändå! Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen medans grabbarna är iväg och kollar på "grejor"?!?
ha en bra dag!!


Före


Efter



Snygg man blir när man äter själv!!


Oanade talanger?? var tvungen att ha ett bildbevis på Jimmys agerande i köket, när Sara och Björn var på besök!!

4 kommentarer:

Carro sa...

WOW va snygg du blev i håret, jätte fint med rött! Jag måste oxå gå o fixa håret snart, det var länge sen nu.
Ser inte ut som det blir nån öf den här veckan, kanske ska försöka ta det nästa vecka iaf?!
Kram kram!

Anonym sa...

Shit vilken brutta altså!!!
Vad bra de blev!!

Ses snart kanske?? =o)

Pussssar
Mia

Anonym sa...

Kan min bror laga mat???

Linda sa...

ja det blev bra, lite svårt att vänja sig bara! öf blir kanon nästa vecka och jaaa mia jag vill gärna träffa dig snart... Malin, det är choklad bakelser...inte mat...då förstår du nog hans entusiasm....
kram alla!