onsdag 19 augusti 2009

Nu var det ...

...länge sen jag skrev igen... men dagarna springer iväg, trots att det börjar bli svårt att sysselsätta Oliver om dagarna, och att jag i ärlighetens namn längtar lite efter att börja jobba. Synd att man inte kan jobba en vecka och sen vara ledig igen... men men. Oliver far runt här hemma för fullt ;) han plockar och packar sin vagn och "sjunger" imse vimse spindel (gör rörelserna i alla fall ). Inga saker får vara i fred våra köksskåp med innehåll är särskilt roliga ;)
Idag ska vi åka ut till Marby och se om inte morfar kan passa Oliver en stund så jag kan få gå en sväng i skogen och leta efter svamp. Hoppas det blir så!!

Hoppa i soffan är ju jättekul nu när jag lärt mig klättra upp själv i soffan, mamma tycker inte det är lika kul...
Oliver med leksakskorgen
Det dröjer så länge innan mat....så man får laga lite kex så länge...
..och packa ner det i vagnen.....tillsammans med toapapper...man vet ju aldrig...


...så nu är det dags att dra!

Inga kommentarer: