måndag 31 augusti 2009

Igår...

...blev det en mysig dag med familjen och Micke, Sussie och Cornelia på busfabriken!
Oliver var helfachinerad av alla saker och knallade runt runt och bara tittade på alla barn. Jimmy och Micke blev som barn på nytt och dom lekte och for runt så man kan ju undra vem som hade roligast... Men lite skönt var det för då kunde Sussie och jag i alla fall sitta ner, dricka kaffe ,och lämna över ansvaret till dom stora barnen en stund ;)
Idag var jag ute tidigt, vi tog en promenad till tempo vid halv nio i morse för jag fick för mig att jag skulle baka. Som vanligt glömde jag hälften av ingridienserna (inser nu att jag kanske måste lyssna på Jimmy och skriva en nota..istället för att försöka ha allt i huvudet...) Men jag slängde ihop lite av det jag hade hemma, så nu får vi bara hoppas att dom ÄR lika goda som dom SER ut.
Vicky var här en sväng med lunch, jättegod sallad från Paus! Tack snälla vännen för den, och jag är så glad att jag har dig som vän! Nu håller vi tummarna att vi kan få bli grannar med inom en snar framtid....

Rör inte min stol...."nya" favoriten är hokus pokus stolen jag hittade på loppisen för 35 kr i lördags! han älskar den!
far och son bland leksakerna


...och far och dotter
Munnen var sådär lite halvöppen och dreglet bara rann av fascinationen hela dagen igår ;)
Jätteglassen


...okej då...liiite lekte jag med...för Olivers skull förstås...
Dagens bakverk ;)

Inga kommentarer: