lördag 8 augusti 2009

1 år!!!



..ja nu har det gått ett helt år sen lilla älsklingen kom till oss! vad gjorde vi innan? hur var livet då? Shit vad tiden gått fort och kärleken till Oliver bara växer för varje dag som går, tänk att det var han som låg i magen och sparkade revbenen av mig ;)
Vilket kalas det blev! Tack snälla alla för grattis önskningar. Han fick massa fint men höjdpunkten var att äta tårta..själv, klarade sig ganska bra man kan ju inte tappa bort sådana godsaker menar jag....
Firade även min kära syster som fyllde 23...känns oxå helt sjukt...hon har ju lixom stannat på 16 i min hjärna..;)

Ikväll är vi barn fria, ska på en stor fest med helstekt gris, billig dricka ,live band och grejer...kan bli farligt tror jag...men kul!!

Dukat och klart
fullt hus
Fiiin bil!
Födelsedagsbarn 2!!Kanonfina skor med bilar på

åå tårta vad gott...
smaskens till sista slicken
Alla fina presenter!!

3 kommentarer:

Carro sa...

Härligt med tårta, grattis igen Oliver! Snart är det Vincents tur :)

Anonym sa...

Hejsan! Ja visst är mössan gullig. Jag kunde inte låtabli att köpa den. =) Här är det bra. Tea är lite häning, on fick spruta i måndags. Nu ligger hon och sover lite. Hon var sååå trött efter att vi lekt ett bra tag nu. =) Kan inte fatta att din Oliver är sååå stor nu. Tyckte han om alla sina presenter? Ha det bra! KRAM KRAM

Anonym sa...

Glömde skriva i det förra meddelandet att det var från Camilla. =) Men det kanske du fatta när jag skrev Tea!? =) KRAM KRAM Camilla med familj