fredag 28 augusti 2009

Lite...

..hem fixande har det blivit idag. Nya blommor på balkongen och nya tavlor på väggarna, framkallade tre av mina favorit bilder på Oliver och ramade in dem. Dom fick sitta över soffan, blev gulligt tycker jag! Annars har jag och Oliver varit på Vilbergs marken, inte mycket att ha, men trevligt att se lite folk. I morgon ska mamma och pappa hämta upp mig och Oliver vid tio så ska vi gå på himpa loppisen och sen på marknad igen i Svintuna. På kvällen ska vi kanske till syster yster på middag, men det är inte helt bestämmt än.

Måste bara berätta vad Oliver hittade på idag.. Jimmy kom infarande till mig i morse och undrade var tusan hans bilnycklar tagit vägen, Prinsen hade dom igår och gick omkring med dom. Så jag for upp och vi letade överallt, i papperskorgen, under sängen, i soffan...och i kastrullskåpet...där, i en kastrull MED locket på var dom! Lite skojigt tyckte jag att det var i alla fall ;)

Fina bilderna, visst blev dom bra!

dom fick byta plats med våra gamla vin tavlor


billiga blommor hade dom på i alla fall på marknaden..
lite höstigt men fint tycker jag

och sen bollkrysset förstås

Inga kommentarer: