fredag 17 april 2009

Våren

...ja nu är det väl verkligen vår va? Såg att domm sopade undan gruset från gatorna häromdagen, det brukar vara ett säkert tecken på att dom inte räknar med mer snö i alla fall!
Veckan har varit full av utevistelse, vi passar på så fort vi kan att vara ute. Många härliga promenader blir det! En dag hade vi mys med Mia och Stina, det har jag saknat! Vi umgicks jätteofta när Mia var mammaledig, men strax efter att jag fick Oliver var det dags för henne att börja jobba, så vi har inte haft en heldag sen i sommras ungefär! Och nu har vi bestämmt att vi ska åka iväg på en hotellnattt med spa bara hon och jag...ååå vad trevligt!!!! det behöver vi båda två!
Sen har jag haft lillasyster här på namnsdagsfika! Den 15 april hade nämligen världens bästa OLIVER namnsdag, så han fick ett fint gosedjur av moster, sen var vi ute på gräset och lekte. Det var en hit...mycket spännande fanns det att titta på...så spännande att han helt plötsligt KRÖP därifrån!!! så nu övar han för fullt på att krypa här hemma och är man inte snabb nog kan man hitta honom både här och där!! tur att parketten är lite hal, så det tar lite längre tid i alla fall!!

Min Mia och jag!!
...och hennes söta Stina!


Äventyr på gräset!





Här vet jag inte vad som hände....pappa hade i alla fall väääldigt svårt att få tillbaka sin glass.... Det ska inte hända igen...på ett tag

1 kommentar:

Anonym sa...

multronHej mina godingar!!! Åhh vad mysigt de ska bli o åka iväg! O tack för en jättemysig dag!! SAKNAR det massor!!!! Pussar till er alla!!
Mia