söndag 26 april 2009

Helgen som kom och gick....

...aaaaldeles för fort! men trevligt har det varit. Var på Sussies 30 årsfest i lördags, det var verkligen jättekul! Vi var barnfria, Oliver sov hos mormor och morfar, så att vi kunde vara med och parta både Jimmy och jag. Det var faktiskt lite skönt att bara ha sig själv att tänka på ett tag, men så fort jag vaknade på söndag morgonen...hmm lunchen...ville jag ju att han skulle komma hem!
Det hade gått kanon bra! han hade varit så snäll och sovit lääänge på morgonen...jaha? det gör han minsann inte hemma... Men han var så mysig när han kommit hem...undrar om han inte saknat oss lite med..han satt still i knät och bara mös och var jättekelig hela dagen igår! mysigt! (det var bra taiming med tanke på att mammas och pappas huvuden var rätt tunga då....vet inte alls varför....)
Idag hoppas jag på en dag i solen med Tessan och Leah på landet!
kram på er alla


Godis och söndagsmys i soffan.....



Va bara tvungen att ta kort på Olivers stig helmer tofs...den är ju så söööt!!!



Mina två älsklingar!!

Inga kommentarer: