tisdag 21 april 2009

26, mamma, sambo...fyll gärna iii...

...för nu går tiden så fort. Låter som en klyscha ( eller hur det nu stavas) men det stämmer ju verkligen! kanske för att man fått barn, tiden har ju gått ganska fort ända sen man blev gravid, men det handlar ju säker bara om att det var först då man började räkna veckor....det gör man ju lixom inte annars i livet! och det roliga är när man får barn...att först räknar man veckor...för det låter som dom är så stora då.. (6 v låter ju mycket mer än 1 ½ månad) sen kör man med månader...för då är det lättare att räkna så...och rätt vad det är , räknar man väl år på dom små med...
Näe fy, så får vi inte tänka. Nu njuter vi av tiden som är och av varandra!
Idag har jag njutit av alla som grattat mig på födelsedagen!
Tack Vicky för boken och för den goda lunchen! Tack Mia för att du tänkte på mig (och fy för att Stina inte får mat på dagis och var tvungen att äta på läppen istället!?!! ;))
Tack Elin och mamma för fika och sällskap på stan (fy fan villka tråkiga kläder dom har nu..eller tråkig kropp jag har, välj själva)
Tack Carolin! klart vi måste ses nu snart! våra grabbar längtar nog efter varandra nu tror jag!! Och tack alla ni andra som kom ihåg mig idag!!

aaa.. en liten tårta blev det hemma, Vienetta 10 kr från Citygross, kostar det..lite ..smakar det desto mer , som jag brukar säga..


Lite hemmagjort vin är ju oxå ett sätt att fira ju? ( imorgon ryker för övrigt det "långa" håret...ska bli fint att se vad frissan säger om mitt ..hmm..hemmabygge...)

Ja, det är ju bara att inse..nu är det inte lungt längre, på en vecka har lilla älsklingen fått fjärde tanden, bärjat krypa från vardagsrummet till köket...oct ställt sig upp mot soffan...bara en gång(pappas leksaker reser han sig emot väldigt mycket nu...) men viljan finns kan jag lova!

1 kommentar:

Carro sa...

Jasså du är blond nu, snyggt =)
Duktiga Oliver som kryper nu! Han får ta o lära Vincent allt han kan =) Kanske kan ses nån gång nästa vecka?!
Kram på er!