söndag 19 april 2009

Lite kalas!

Ja igår åt vi smörgåstårtor och drack vin och cider, kaffe och tårta. Jag når nämligen den beaktningsvärda åldern 26 år i morgon (inte i närheten av Tant Sussie som fyllde 30 igår, hon är inte långt från pensionen nu). Så vi passade på att fira lite innan, när alla var lediga. Vi var hos mamma och pappa, för det är lite för trångt hos oss. Hade hoppats på att kunna vara ute och dricka kaffet, men det blåste så mycket så vi trängde in oss alla i "kuvösen" istället, trångt och mysigt ;)
Oliver charmade alla som vanligt och trivdes verkligen med att stå i centrum, en plats som han helst inte delar med sig till någon utan protesterar högljutt om ingen pratar med honom!!
Tack min fina familj för en mysig dag!

"kuvösen"


Presson jag fick av min syster och hennes Johan, till den fick jag 5 sorters kaffe i olika smaker, det var jätte uppskattat!!

Fin blomma från svärmor, svärfar och svägerskan.
Förra året fick jag J och L i ett shabo halsband av jimmys familj, då visste dom ju inte vem som fanns i min mage , men det visste dom ju nu, så i år fick jag ett O!!

Två dynor och en duk till balkongen från mormor och morfar


Sen fick jag pengar och presentkort på kapphal, så dit ska jag i morgon ed mamma och syster för att jaga kläder till lördagens 30 årsfest! dessutom ska jag klippa mig och sola på onsdag, kanske känner jag mig som 24½ efter det....

1 kommentar:

Älskade ängel sa...

Hörre du du Tant Sussie lever livet och har inga bekymmer. Harkel och host. Snart så har du en gubbe i sängen meddans jag har en ung tupp Mohahaha