torsdag 10 februari 2011

Ingen bebis än...

....tiden sniglar sig fram...men nu är det bara 5 dagar kvar...hoppas jag...har fått känslan av att jag kanske går över tiden denna gång....är ju bortskämd från förra gången då Oliver kom just 5 dagar innan...men det är tydligen vanligt att man går över lite andra gången i alla fall....om jag bara kunde slappna av och låta bli att känna efter hela tiden...så kanske det skulle vara lite lättare för kroppen att jobba ifred ;)...men det är ju inte det lättaste direkt....Är ju jätterädd att jag inte ska hinna in till FL om det skulle gå jättefort....men men....den kommer när den kommer.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Det kommer gå jättebra! =) KRAM KRAM Camilla

Elin Alenteg sa...

Tänker på dig! Det kommer att gå finfint och jag tror verkligen att du kommer hinna in till FL :)
Önskar er all lycka! Väntar med spänning efter att få höra när den lilla väljer att komma ut till er.
Kramar

Elin Alenteg sa...

Dagen D ;) Gissar att du går hemma och känner efter för fullt nu om det inte är så han han eller hon redan tittat ut. Tänker på dig massor! LYCKA TILL!!!
Kramar